xoxo5.jpg

Olen saanut paljon ilveilyä ja pahansuopaisuutta osakseni. Osittain se on väistämätöntä, jos näkyy, kuuluu ja on esillä. Alunperin blogini tarkoitus oli dokumentoida remonttiprojektejani ihan itseänikin varten, mutta pidän myös leipomisesta, kokkailuista ja sisustamisesta - siksi ajattelin jakaa ideoita ja tallentaa niitä blogiin.

Yllä olevat uunibataatit olen halkaissut ja paistanut 200 asteessa puolisen tuntia. Paistamisen puolivälissä laitoin päälle pippurituorejuustoa ja pekonia.

xoxo6.jpg

Kyllä minun keittiössäni lämmitetään myös mikropizzaa ja tehdään purkkihernekeittoa :-)

xoxo1.jpg

Olen saanut blogin kautta muutamia kivoja yhteistyöjuttuja. Olen nuorempana tehnyt mallintöitä, mutta ymmärrän että ikä korjaa tilannetta - ei kannata olla kateellinen. En koe olevani mitenkään erityiskaunis - nykyään meikkaajat vain ovat hyviä työssään! Arkena olen melko peruspelättimen näköinen :-) Toisaalta olen itse sitä mieltä, että luonnolliset kuvat sopivat minulle paremmin ja meikkaus monesti vanhentaa. En ota ulkonäköasioita kovin vakavasti (mutta kaikki nuorentavat voiteet kylläkin, he-he). Joskus koen että ulkonäkökin aiheuttaa pienimuotoista "rasismia". 

xoxo4.jpg

Lapset ovat elämän suola, jonkun verran nuorimmainen vilahtelee kuvissa. Ehkei hän halua esiintyä kuvissa enää vanhempana, ja sen hän saa sitten päättää itse. Blogien lukijoilla on varmasti osalla lapsia myös, joten jotkut pitävät lasten kuvista, toisia ymmärrettävästi ärsyttää. Ei kaikkien tarvitsekaan olla kiinnostuneita kaikkien lapsista.

xoxo2.jpg

Blogissani on myös "hömppää", minua ei kannata ottaa liian vakavasti. Antamiani "Piiloblondin pörssiblindeja" ei tarvitse uskoa ollenkaan. En ole sijoittamisen ammattilainen, vaikka eivät nuo konsensusennusteet asiantuntijoillakaan aina osu nappiin. En ole myöskään sikarikas enkä perinyt miljoonia; huoli pois - teen elämässäni monia asioita, joilla voi ansaita rahaa ja toisaalta moniin projekteihin saan sitä mammonaa myös menemään. Olen myös elänyt puurolla ja niukalla vaatevarastolla. Välillä olisin valmis antamaan kaiken tekemäni työmäärän kernaasti toisille, jos joku sitä kärkkyy. Koen kuitenkin mielihyvää valmiiksi saattamistani asioista ja monenlaisesta tekemisestä - toiset voivat saavuttaa aivan yhtä paljon onnellisuutta vähemmällä touhottamisella. Ehkä työ on myös tapani surra, purkaa pahaa mieltä tai käsitellä vaikeuksia. Se ei ole ainut tapa, eikä välttämättä edes se paras.

xoxo3.jpg

Blogissa käyttämäni kuvat eivät laadultaan miellytä kaikkia, jonkun mielestä ne ovat "paskaa". Sitten on ehkä parempi katsoa muita blogeja (suosikkini esim. Julia Toivolan blogi Cosmopolitanissa - aivan superkauniita kuvia!). En ole valokuvaaja enkä taiteilija. Näpsin kuvia omaksi ilokseni ja muistoiksi. Mallikuvani ovat ammattilaisten ottamia; kunnioitan heidän työtään kovasti. Ehkä joskus ostan edes järjestelmäkameran....mutta tuskin opin käyttämään sitä!

xoxo7.jpg

Rauhaa, rauhaa ihmiset. Ei tämä ole niin vakavaa. Voimia, ihan jokaiselle - elämä ei ole helppo paikka kenellekään. Kovin monet eivät halua blogityyppisiin juttuihin vuodattaa elämänsä vastoinkäymisiä ja kaikkea "kuraa", mutta joskus iloisen tarinan takana on särkynyt sydän. Yritetään säilyttää positiivisuus!

WP_20170206_16_47_43_Pro_%282%29%5B1%5D.