kaappi0.jpg

Löysin siis kirpputorilta tämän kaapin. Saimme sen lopulta raahattua yläkertaan. Kun olin viereisessä huoneessa, kaapista kuului kimeä narahdus. Kävin ihmettelemässä, mutta en löytänyt syytä. Tarkastin että avaimelliset laatikot ovat kiinni. Yöllä narahdus kuului taas. Yksi laatikoista oli lukitsematta, vaikka olin varmistanut asian päivällä. Lukitsin sen uudestaan. Aamulla avain oli kääntynyt lukossa, ja laatikko oli taas auki!

kaappi4.jpgkaappi14.jpg

Nuorempana olin sairaalloisen säästäväinen, koska minun oli pitänyt tilittää kaikki ostokseni poikamiesenolleni. Myös mummoni oli todella itara, ja syytti minua tuhlaamisesta (eipä sillä, että minulla olisi ollut rahaa mitä tuhlata). Eräs sosiaalivirkailija käski minun lukita mummo "kuvainnollisesti" laatikkoon. Onko tämä nyt mummon kosto ;-)  :-)  ;-)

kaappi2.jpg