Hieman provosoiva aloitus. Mutta minä arvostan työllä ja toimeliaisuudella ansaittua hyvää kuntoa. En käy salilla, en urheile enkä syö salaattia. Piste. Voin syödä salaattia vain jos siinä on tolkuttomasti salaatinkastiketta, muuten se tarttuu suolistooni.... Ennen ratsastin, mutta enemmän siinäkin tuli hoidettua omia heppoja kuin ratsastettua. Lapsena harrastin balettia, tuskin se enää auttaa :-)  Minä teen ruumiillista(kin) työtä. Päätyöni on kuitenkin aivan muuta, lähinnä aivoja rasittavaa. Suvussani on isoluisia, minä olen hentorakenteinen. Mutta minä uskon, että kaikki muut ovat tekosyitä paitsi se mitä syöt ja kuinka paljon, ja elätkö aktiivista elämää vai oletko laiska. Vain tosi harvoilla on joku sairaus, jonka vuoksi on lihava.

Tykkään leipoa ja käytän paljon oikeaa voita ja kermaa, mutta pääasiassa syön tavallista kotiruokaa. 

Kuvista näkee, etten ole mikään oikea fitness...en osaa poseerata tms, eikä minulla ole sellaista lihaserottuvuutta kuin salityypeillä. Olen 42-vuotias. Minulla on kaksi lasta.

1B795168-7175-4E90-A8D5-10D3DC01270F.jpgD5C2AAC7-CCD6-491D-9823-454A9DCAA9BF.jpg4B2262C7-4257-460B-8297-0A7F5554C84A.jpg